Chucha Boutique'e hoşçakal, Mushaboom Dükkan'a merhaba!

Merhaba :)

Yeniden, sil baştan!

Bu aralar beynim çok çalışkan, sürekli yepyeni fikirler üretiyor ve bu güne kadar "chucha boutique" olarak faaliyet gösteren bu blog da bundan nasibini aldı. Yeni yılda, yepyeni bir konsepte geçmeye karar verdim.

Bundan yıllar yıllar önce, Amerika'ya yaptığım uzun süreli bir seyahat sırasında, dört kız bir evde yaşarken farkına varmıştık: Birinin  giymekten sıkıldığı gıcır gıcır bir parça, bir başkasının gardırobunun en gözdesi olabiliyordu. Bu farkındalıkla ve çılgın alışveriş yapmış olarak Türkiye'ye döndüğümde, dolabıma sığabilmek için 2010 yılında chucha boutique'i kurmuştum. O günden bu güne kadar, bu blog üzerinden 500'den fazla kıyafeti yeni sahiplerine kavuşturdum, çok tatlı ve memnun geri dönüşler aldım.

Artık asıl blogum Mushaboom8'in bir parçası olmasına karar verdiğim için, ilk değişiklik bu blogun adı oldu: Mushaboom Dükkan.


Her yıl yeni kararlar alırız ya; benim son aldığım kararlardan biri de sadeleşmek ve eşyalarımı azaltmak. Çok fazla seyahat ediyorum, gittiğim her ülkeden alışveriş yapıyorum ve her kadın gibi kıyafet almaya bayılıyorum. Ancak oldukça küçük bir evde yaşıyorum ve bir odayı kaplayan dolabımda şu anda 3.000 parçadan fazla kıyafet var. Bu gün taşınmaya kalksam, elimi kolumu bağlayacak kadar çoklar yani! Üstelik bunların azımsanmayacak sayıda olanını henüz hiç giymedim bile! Hızlı kilo alıp verdiğim için bazıları da hiç giyilmemiş durumda, yalnızca yer kaplıyorlar.


Bu nedenle,  alışveriş rejimine giriyorum. Öncelikle dolabımdaki her parçayı bir kere giyeceğim ve bunların tamamını buradan satışa sunacağım.

Her gün burada bir "ne giydim" yazısı olacak.  Mushaboom8'de en sevilen, yazmadığım için en çok sitem aldığım yazılarım bu "ne giydim" konseptli yazılar oluyor. Mushaboom8'de anlatmak istediğim başka o kadar çok şey var ki; sıra bunlara bir türlü gelmiyor. O yazıları artık bu blog üzerinden yazacağım.

Ve o kombinasyondaki bütün parçaları da buradan satışa sunuyor olacağım. Yani çok uygun fiyatlara, Beymen'den Gina Tricot'a; Zara'dan Versace'ye her bütçeye hitap eden ürün, abiye tuvaletlerden, t-shirtlara kadar her ürünü  Mushaboom Dükkan üzerinden satın almanız mümkün olacak.

Veya sadece buraya gelip "ne giydim" yazılarının takipçisi olabilirsiniz :) Her halde, burayı ziyaret etmenizden çok mutlu olurum.

Bu güne kadar merak edilen ve çok sorulan sorularla ilgili de bir soru-cevap hazırladım. Diğer bütün sorularınız için, bana her zaman mushaboom.dukkan@gmail.com üzerinden ulaşabilirsiniz.



Neden Mushaboom Dükkan?

Bu blogun benim açımdan faydası, dolabımda yer açmak ve 2015 kararıma uygun biçimde abartı çok sayıdaki kıyafetimden arınmak olacak. Bu sayede siz de, gerçekten çok ama çok uygun fiyatlara, bütün dünyadan özenle seçilerek toplanmış kıyafetlere sahip olabileceksiniz.

Ayrıca bir döngü yaratıp, gereksiz tüketimi önlemek gibi manalı bir anlam yüklemekten de gurur duyarım. :)

Kıyafetler nasıl bir ortamda saklanıyor?

Kıyafetler konusunda takıntılı bir insanım ben. Tamamı tipine uygun sıvı deterjan ile yıkanıyor, gerçekten çok düzenli biçimde dolaplarda saklanıyor. Bütün ürünler yıkanmış veya kuru temizlemeden gelmiş olarak size yollanıyor.

Çoğu zaten gıcır gıcır parçalar. Eğer bir yerlerinde defo veya bir kusur varsa ürünün açıklamasına mutlaka yazıyorum.

Sana nasıl güveneyim? Ya ödemeyi yaparsam ve ürün elime geçmezse?!

Bugüne kadar 500'e yakın ürünü sahibine ulaştırdım. Sosyal medyada her yerde varım, mesleğim güvenilir olmayı gerektiren bir meslek. Ödemeyi yaptığınız günün ertesi günü ürünleriniz PTT kargoya teslim edilmektedir.

Bir şey beğendim, acaba satılmış mıdır?

Yeni sahibine kavuşan ürünleri derhal blogtan kaldırıyorum. O yüzden burada görüyorsanız, hala sizin olabilir, elinizi çabuk tutun.

Buradan nasıl alışveriş yapacağım? 

Her ürünün başında bir numara var. Siz beğendiklerinizi seçip, numaralarını bana mushaboom.dukkan@gmail.com adresine maillerseniz geri kalanı çok kolay!

Kocaman sevgiler!
Sezen



1 yorum:

  1. Yazılarınıza ve ilginç yaşam tarzınıza bayılıyorum. Sadeleşmek gerçekten insanı ciddi rahatlatıyor. bende şu sıralar evimi ve eşyaları sadeleştirmeye çalışıyorum. Keşke sizi bedeninizde olsaydım:) Kıyafetleriniz bana şimdilik olmuyor:)

    YanıtlaSil